Reklamationsret

Reklamationsret

Reklamation
Du har altid 2 års reklamationsret på alle brugte og nye varer.
Det er kundens pligt at kontrollere varerne ved modtagelse, herunder undersøge om kvalitet og mængde svarer til ordrebekræfelsen. Er kunden utilfreds, påhviler det kunden indenfor for 5 dage efter modtagelsen, skriftlig at underrette Direkte Fra Lolland herom.
Købet er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne, hvilket betyder at du kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene returneret eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Ansvar
Et eventuelt erstatningskrav overfor Direkte Fra Lolland, kan aldrig overstige fakturabeløbet for den pågældende ordre.
Direkte Fra Lolland kan ikke stilles til ansvar for driftstab, tabt fortjeneste eller andet indirekte eller afledt tab hos kunden.
Force Majure. Skulle levering være forhindret på grund af force majeure, fritager det Direkte Fra Lolland for ethvert ansvar, og Direkte Fra Lolland forbeholder sig ret til helt eller delvist at annullere eller udskyde leveringen. Under Force Majeure henhører bl.a. arbejdskonflikter, krig og militærindkaldelse, blokade, afspærringer, politiske uroligheder, statsindgriben, ekstreme vejrforhold, mangel på drivkraftmidler eller omstændigheder i øvrigt, som ligger uden for Direkte Fra Lolland muligheder for at opfylde sine leveringsforpligtelser.

Gældende ret
Direkte Fra Lolland vil altid og til enhver tid, efterleve afgørelser truffet af forbrugerklagenævnet.
Såfremt der ikke kan opnås enighed igennem dialog, vil enhver tvist mellem Direkte Fra Lolland og kunden blive afgjort efter dansk ret og lovgivning ved Retten i Nykøbing Falster som værneting.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Privatlivspolitik Cookiepolitik