Leveringspolitik

Levering

Ved forsendelse benyttes GLS, og man kan selv vælge hvilken leveringsmetode, man ønsker ved bestilling.

Track & Trace-systemet sikrer, at man altid kan følge sin pakke samt spore den til enhver tid.

Ved brevforsendelser (uden Track & Trace) kan Direkte fra Lolland ikke stilles til ansvar for bortkomst, da der ikke er mulighed for sporing eller erstatning fra transportøren.

Ved pakker sendt med GLS overgår ansvaret til GLS, når pakken er indleveret og registreret hos dem. Eventuelle bortkomne pakker behandles gennem GLS’ efterlysnings- og erstatningsproces, før Direkte fra Lolland kan tage stilling til erstatning eller refundering over for kunden. Eventuel erstatning kan aldrig overstige det fakturerede beløb.

Vores leveringstid fra ordremodtagelse til færdiggørelse er normalt 1–3 hverdage ved lagervarer.

Kunden kan efter aftale selv afhente sine varer hos Direkte fra Lolland.

Ved forsinket levering vil kunden altid blive informeret om årsagen til forsinkelsen samt ny forventet leveringsdato.

Vi leverer desværre ikke til Grønland og Færøerne eller andre lande end Danmark.

Privatlivspolitik Cookiepolitik